Nom de l'autor: admin

ELS HOSPITALS ENS DEMANEN DIBUIXOS, CARTES, POEMES, VIDEOS…

Hola famílies, Com esteu? Espero que tot segueixi bé. Ens ha arribat aquesta iniciativa dels hospitals, que possiblement algunes ja coneixeu, i considerem que pot ser interessant per fer amb els vostres infants. Consisteix en: Alguns hospitals han posat en marxa una iniciativa que neix en unes circumstàncies molt especials i en uns moments molt

ELS HOSPITALS ENS DEMANEN DIBUIXOS, CARTES, POEMES, VIDEOS… Llegeix més »

Emquedoacasa

Hola famílies, nens i nenes! Com esteu? Com ho porteu? Com passeu les hores a casa? Us he de dir que a mi també m’està costant molt això de no sortir de casa però com ja ens han explicat, és molt important que ens hi quedem. Entre tots aconseguirem que tot torni a la normalitat,

Emquedoacasa Llegeix més »

Desplaça cap amunt
Ves al contingut