Nom de l'autor: admin

Informacions escola

Benvolgudes famílies:      Desitgem que tothom estigui molt bé. Sabem d’alguns de vosaltres per trucades, missatges… Recordeu que podeu contactar amb tot l’equip de mestres amb els correus que us vam indicar. Ens agradaria saber de tots vosaltres, com porteu el confinament?  A nosaltres també ens està costant aquesta situació però ho aconseguirem! Ens en […]

Informacions escola Llegeix més »

Nens i nenes de 3r!

Bona tarda nens, nenes i famílies de 3r! Com esteu? Com va el confinament? Espero que molt bé! Us volia explicar que cada setmana aproximadament anem modificant l’apartat de les orientacions/ propostes d’activitats per si us avorriu i voleu anar fent cosetes. Recordeu que heu d’entrar al curs corresponent, obrir el document de la matèria

Nens i nenes de 3r! Llegeix més »

Desplaça cap amunt
Ves al contingut