5è – 3r trimestre

ABRIL:

Vam celebrar la Cloenda de sardanes fent una trobada d’escoles al col·legi Teresianes.

Dos jugadors de tennis taula van venir a fer-nos una sessió i ensenyar-nos les normes bàsiques.

MAIG:

Vam fer una ruta romana: el Pont del Diable, els Munts, el Mèdol, la Torre dels Escipions i Censelles.

Vam participar a la trobada d’escoles de Tàrraco Viva.

Vam visitar el Cosmocaixa de Barcelona.

Vam preparar un Scape Room sobre els hàbitats dels animals per presentar el projecte a les famílies.

JUNY:

Hem participar al programa No passis de roda a roda i hem jugat a bàsquet amb cadires de rodes. Hem pres consciència de com ens pot afectar a la nostra vida un accident.

Hem anat al Nàutic a fer esports nàutics: padle surf, subXL, caiac…