Gradució de l’alumnat
Després de quatre anys, aquest curs acomiadem la primera promoció de secundària. Els desitgem molta sort en aquest nou camí! També hem celebrat la graduació de l’alumnat de 6è que canvia d’etapa. Molta sort també per a ells i elles!
Gradució de l’alumnat Llegeix més »












