BON ESTIU!

L’EQUIP DOCENT US DESITGEM UN BON ESTIU… I ENS RETROBEM AL SETEMBRE!

Us comuniquem que a partir del dia 27 de juny i fins el dia 5 de juliol, en horari de 8,30 a 14h, podreu passar a recollir els informes d’avaluació dels vostres fills/es per la secretaria… Llegeix més»

MATRÍCULA CURS 2019-20

Termini de la matrícula per al curs 2019-20: del 20 al 26 de juny
Heu de demanar cita prèvia a consergeria o trucant al telèfon 977195319 de 8:30 a 12:30.
Cal portar la documentació complimentada i a més a més:

Bosc pintat

Interessats per com podien haver pintat el bolets del Bosc pintat de Poblet, l’alumnat de 1r Blau ha estat investigant i han finalitzat el seu projecte pintant en els arbres del bosquet de l’escola.
Mireu com ha quedat…

#gallery-1 {
margin: auto;
#gallery-1 .gallery-item {
float: left;
margin-top: 10px;
text-align: center;
width: 25%;
#gallery-1… Llegeix més»

Patijocs Juny

Dijous passat vam dur a terme la última sessió de Patijocs del curs. Vam gaudir molt!

Jornada: Tarragona ciutat de drets, ciutat d’infància

En aquesta jornada, les escoles que han guanyat un premi de l’IMET, presenten els projectes guanaydos. En el cas de la nostra escola, alguns alumnes de 6è van presentar el projecte de l’eix transversal del curs passat: Els Jocs Mediterranis 2018.

VÍDEO jocsmediterranis

Mostra de teatre

Ahir els i les alumnes de tercer van participar en la XXXIV Mostra de Teatre del Tarragonès.
3r taronja va presentar la obra “Un poble anomenat tolerància” i 3r blau “El tres pèls d’or del cap del diable”.
Tots i totes van gaudir molt de l’experiència i… Llegeix més»

Premis Websalpunt.cat

Els i les alumnes de 5èT: Adrià, Marta, Víctor, Yuri i Zoe han resultat guanyadors del concurs de disseny de webs Websalpunt.cat.

Ahir els/les finalistes de totes les categories es van desplaçar fins al Cosmocaixa de Barcelona on van haver de realitzar l’exposició del seu projecte davant el jurat del concurs i posteriorment es fa procedir a l’entrega de guardons.

Els/les nostres alumnes sota el domini grupuntcat.cat van presentar la seva web Coneixem Catalunya i es van endur el primer premi.

Enhorabona per la feina feta!

Dia de l’Educació Física al Carrer

El passat 25 de maig, l’alumnat de 6è va celebrar el Dia de l’Educació Física al Carrer fent una trobada amb alumnes d’altres escoles de Tarragona a la plaça de la Font.

Van gaudir molt!