Benvinguts/des a l’AFA!

Us donem la benvinguda a l’AFA de l’Institut escola l’Arrabassada,

Cliqueu a AFA i anireu a la plataforma de gestió Miampa.

Us heu de registrar per accedir-hi.

Aquí teniu un DOCUMENT on trobareu els passos per registrar-vos i  fer-vos socis/es.

Una vegada registrats també us podeu descarregar l’aplicació mòbil disponible. Només heu de buscar “miampa arrabassada” a les aplicacions Google Play (android) i App Store (iphone) i ja us apareixerà amb el nostre logotip.

Us convidem a participar activament a la Comunitat Educativa i treballar per completar l’educació dels nostres fills i filles a través de serveis i activitats complementàries a les impartides pel nostre centre escolar. Volem agrair sincerament la col·laboració de moltes famílies de manera desinteressada, així com la fructífera col·laboració amb la direcció i l’equip docent.

Us animem a ser part fonamental d’aquesta experiència, per així sentir orgull de pertànyer al nostre institut escola.

Junta de l’AFA de l’Institut Escola l’Arrabassada.