Premis Josep Vives

Ens plau informar-vos que el passat dijous 30 de novembre es va celebrar la dotzena edició dels Premis d’Educació IMET- Josep Vives Ciurana  on es  reconeixen els centres escolars amb projectes innovadors relacionats amb la manera d’educar en la infància.

Els premis, organitzats per l’IMET i patrocinats per Repsol, estan dotats amb 1.200 €. Un dels objectius d’aquests és promoure activitats educatives i socioeducatives encaminades a cooperar en la millora de la cohesió social, la convivència, la preservació i sostenibilitat del medi ambient, el coneixement de les tecnologies de la informació i la comunicació, la difusió de la llengua catalana, la cultura i les arts i el coneixement del patrimoni històric de la ciutat.

L’IE L’Arrabassada va ser guardonat amb el projecte: M’endevines, una gimcana literària.

Enhorabona alumnat, famílies, professorat, comerços del barri i en definitiva a tota la comunitat educativa que ho ha fet possible!

Premis Imet de IE l’Arrabassada

Premis Imet de Madico Carme