El gran recapte

L’alumnat de la comunitat dels joves un curs més han decidit col·laborar amb el banc d’aliments de Tarragona en la seva iniciativa” El Gran Recapte” que té com a objectiu recollir el nombre més gran d’aliments possible.
Per aquest motiu el passat dimecres vam rebre la visita d’una voluntària del Banc d’aliments que ens va explicar com funcionava el banc d’aliments i la importància de lluitar contra el malbaratament d’aliments.
Per aquest motiu els alumnes del projecte “Eskamot 2.0” han preparat un vídeo explicatiu per fer-lo arribar a tota la comunitat.
De la mateixa manera en les setmanes vinents recolliran productes de primera necessitat que faran arribar al banc i garantir que els més de 30.000 d’usuaris als quals dona servei puguin gaudir de la seva ajuda.

Gran recapte de ESO