L’artista va a l’escola

L’Artista Va a l’Escola és un projecte educatiu de l’IMET creat l’any 2015 que té com a objectiu acostar l’art a les escoles i instituts de la ciutat de la mà d’artistes propers.
Aquesta creativitat generada a tres bandes (estudiants, docents i artistes convidats) vol fomentar el coneixement sobre la feina dels artistes i el plaer d’expressar-se plàsticament amb llenguatges contemporanis. Els infants fan servir l’art com a instrument de recerca personal i social, i també com a eina d’expressió i comunicació d’idees.
És en aquest context que l’alumnat de 1r d’ESO ha pogut descobrir i endinsar-se en el món de la joieria gràcies a la Raquel Aliaga, artista i joiera tarragonina. La Raquel, a qui podeu contactar i trobar a les xarxes sota el nom de @raa_tuyo, ha mostrat i ha guiat l’alumnat en el procés de creació d’una peça única i personal. Els nois i noies han entrat en contacte amb els estris del taller, s’han inspirat en la natura de l’entorn més proper, han preparat esbossos i finalment han treballat l’argila de bronze.
El resultat final es podrà veure en una mostra que s’exposarà properament a la Part Alta de la ciutat. Ben aviat us en donarem més informació.