Mira, Parla, Actua: per una Tarragona Sostenible

El divendres 2 de juny es va inaugurar l’exposició Mira, Parla, Actua: per una Tarragona Sostenible a l’Antic Ajuntament. Els nostres alumnes Isabella, Lukas i Magí, en tant que representants del centre, van exposar la nostra proposta de millora de l’entorn escolar: la instal·lació d’una marquesina al costat de les aules de l’ESO.

Aquesta activitat estava emmarcada en el context del Pla educatiu d’entorn de Tarragona, format pel Departament d’Educació, la Biblioteca Pública, l’Institut Municipal d’Educació i els centres educatius de Tarragona centre. Enguany, el treball estava basat en l’objectiu de desenvolupament sostenible 11: aconseguir que les ciutats i les comunitats siguin sostenibles.

La exposiciò estarà oberta amb totes les propostes dels centres fins el 14 de juny. Animeu-vos a visitar-la!