Concurs Wapps.cat

6è participa per segona vegada en el concurs wapps.cat, que promou la Fundació .cat.

Vota! Des d’avui, 8 d’abril de 2021 a les 10 h al pròxim 19 d’abril a les 17 h.

Podreu votar als que considereu els millors projectes a la pàgina de concursants del concurs wapps.cat. Alhora, en podreu seguir els resultats del rànquing en directe a la pàgina de concurs en viu.

L’alumnat de 6è participa amb el projecte Europa i han elaborat les seves pàgines al voltant d’aquest tema.

Les pàgines del nostre alumnat són:

6T: gambetestorradetes, lesmascaretesdetela21, noesunbonnom, 5045cxb

6B: loseuropeos, elsviatgers, agenciadeviatges, viatgespereuropa

6T: 2009groc, axozerdos, les4xiques, 2009vermell

Com funciona: quan entreu a concursants, heu de triar el grup i a la part de baix us farà iniciar sessió amb un compte Google i llavors ja podreu votar clicant el botó blau de dalt a la dreta.

Us animem a votar!