TEATRE
L’alumnat de 3r, a l’hora d’educació física, ha estat preparant durant el curs una obra de teatre, juntament amb l’assessor de teatre de l’ajuntament: “Un poble anomenat tolerància” i “El país del reciclatge” Aquests últims dies les han presentat a les famílies i als/les companys/es de 1r i 2n. Han treballat molt, però l’esforça ha […]











