Portada
Bones festes
L’Equip directiu i el Claustre de l’escola l’Arrabassada us desitgen unes bones festes!
Ens visita el Patge Reial
El dilluns ens va visitar el Patge Reial!
Ens visita el Patge Reial Llegeix més »
Ha arribat el tió!!
Aquest any,un any més ha arribat el cagatió a l’escola Arrabassada
Ha arribat el tió!! Llegeix més »
Celebrem Sta. Cecília
Aquesta setmana celebrem Sta. Cecília, la patrona de la música, i cada dia a l’hora del pati els i les alumnes que saben tocar algun instrument ens ofereixen un petit tastet musical.
Celebrem Sta. Cecília Llegeix més »



