Sortida al teatre amb l’alumnat de 2n
El passat mes de març, l’alumnat de segon de l’ESO va anar al teatre a veure una versió lliure de la famosa obra Dracula. En aquesta adaptació, l’obra està ambientada en un institut de secundària i els personatges originals esdevenen estudiants, professors i vampirs de diverses èpoques al llarg de la història. El públic assistent, […]
Sortida al teatre amb l’alumnat de 2n Llegeix més »




