L’alumnat de la optativa de música de 4t d’ESO ha preparat un petit homenatge al poeta i escriptor Federico Garcia Lorca en l’aniversari de la seva mort, tot muntant un projecte de percussió corporal, piano i veu.
Per la seva banda, l’alumnat de la optativa de 2n d’ESO “La música a escena”, juntament amb l’alumnat de 1r, han preparat un petit projecte musicoteatral, posant en pràctica tot allò treballat durant aquest curs, amb disciplines que van des del cant, la percussió corporal, la dansa, el teatre, etc.


