Gradució de l’alumnat

Després de quatre anys, aquest curs acomiadem la primera promoció de secundària.

Els desitgem molta sort en aquest nou camí!

També hem celebrat la graduació de l’alumnat de 6è que canvia d’etapa. Molta sort també per a ells i elles!

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut