Lleida, carrers de valors d’una ciutat educadora! (vídeo)

Dilluns 30 de novembre de 2020 va ser la Celebració del Dia Internacional de la CIUTAT EDUCADORA. L’Escola Joan XXIII aquest any, hem sigut partíceps en el reanomenament del carrer Avda Pius XII per Avda de la Ciutat Educadora i amb Convivència.

Els nens i nenes de la nostra escola, hem volgut participar en aquest projecte fent un vídeo. El missatge que es vol transmetre és que els VALORS de CONVIVÈNCIA, RESPECTE, AMISTAT, INCLUSIÓ, DIVERSITAT, MULTICULTURALITAT, entre d’altres, són un principi bàsic pel nostre creixement. Es va fer un buidatge entre molts valors i el guanyador, fou AMB CONVIVÈNCIA.  L’Ajuntament de Lleida ens va cedir una placa per situar-la sota i per fer valdre els valors de la ciutat dins el món educatiu. La placa va entrar per la porta d’educació infantil i va recórrer tota l’escola, passant inclús per les aules. La placa va sortir per la porta principal i el grup d’alumnes de 6è la va col·locar al carrer.

Va ser un projecte promogut per l’Ajuntament de Lleida i ho vam voler celebrar fent aquest vídeo engrescador per celebrar el “Dia Internacional de la Ciutat Educadora”:

Lleida, a través del seu Ajuntament, està adherida a l’ ”Associació Internacional de Ciutats Educadores” (AICE) des del seu inici. Aquest gest és signe de la voluntat que té la nostra ciutadania de pertànyer a la comunitat internacional i de treballar-hi en aquelles matèries a les quals és més sensible. L’educació del nostre poble és la peça clau de l’acció col·lectiva per a uns més alts i extensos nivells de coneixement, de cultura, de benestar i, a la fi, de llibertat individual i col·lectiva. 

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: Trieu una d'aquestes etiquetes <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>