Primer Cicle Educació Infantil Novembre/Desembre

Durant els mesos de novembre i desembre el Primer Cicle d’Educació Infantil hem dut a terme diferents activitats relacionades amb la tardor, hem descobert el pati de l’escola, ens ha arribat el carretó per poder anar al pavelló a realitzar la psicomotricitat o altres zones de l’escola, hem experimentat amb diferents materials i els dimecres a la tarda ens venen a veure els companys i companyes d’I3.

Tanmateix, hem pintat l’estrella de Nadal del pessebre, hem decorat l’arbre de Nadal i ens ha arribat el Tió, també hem creat les postals de Nadal, hem descobert que ens portava el calendari d’advent i hem participat en diferents reptes dels calendaris dels nostres companys i companyes de l’escola, també hem celebrat els aniversaris de l’Hugo i de l’Edi!

Les famílies ens han vingut a explicar l’àlbum de fotografies familiar que tenim a l’aula, ens han ajudat en el taller de Nadal i a assajar la cançó del peix peixet que hem cantat en el festival de Nadal.

Ens ho hem passat molt bé!!!

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *