Sortida de teatre a Girona

Els nens i nenes de 4t, 5è i 6è de l’escola Joan Reglà de Bàscara van anar a Girona a veure un espectacle en anglès. Primer de tot vam anar en autobús fins a Girona, seguidament vam anar fins a la porta del teatre i vam esmorzar conjuntament amb altres escoles, com l’escola de Ventalló, Sant Pere Pescador, Camallera, etc. Vam entrar al teatre amb les altres escoles. Nosaltres vam estar a primera, segona i tercera fila, vam veure la representació de Tarzan, va ser molt entretinguda.
Després vam anar fins al parc d’en Pitus, allà vam jugar. Hi havia tirolines, una pista i jocs d’escalada. També hi vam trobar un altre parc on hi havia una tirolina molt llarga, gronxadors i jocs de rodar. Ens ho vam passar molt bé. Finalment vam arribar a Bàscara. Va ser un dia molt bonic.

Article escrit per en LLuc Llagostera

Pots veure les Fotos aquí amb usuari @joanregla.cat: [Fotos Sortida]

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *