TEATRE A I5 – 2n trimestre

El teatre de cicle mitjà està per caure! És per això que els nens i nenes de quart han volgut avançar-se i començar a treballar de valent perquè tot surti genial.

Així doncs, durant aquest segon trimestre, en primer lloc, s’ha presentat la temàtica general del teatre, que com ja sabeu va relacionada amb el projecte d’escola, i s’han llegit els diferents actes de la peça teatral per tenir una idea global del què l’alumnat representarà.

En segon lloc, s’han dividit els actes entre les dues classes i cada alumne/a ha pogut escollir a quin personatge donar-li veu i vida. A partir d’aquí, han hagut d’estudiar-se el guió de valent i han començat a fer-se’l seu: gestos, entonació, emocions…

Finalment, han pogut posar els personatges en pràctica representant cada acte als nens i nenes d’I5.

Els nervis ja estan a flor de pell!

En aquest enllaç hi trobareu algunes fotografies.