L’ALUMNAT DE TERCER S’INICIA AMB EL CLASSROOM

Fa unes setmanes enrere, l’alumnat de tercer es va iniciar en l’ús del classroom, un entorn virtual d’aprenentatge que cada cop utilitzaran més.

Vam començar, primer de tot, explicant-los-hi que cadascun d’ells té un correu propi juntament amb una contrasenya que són necessaris per poder accedir-hi (aquest correu i aquesta contrasenya estan anotats a l’agenda, per si voleu fer-hi un cop d’ull). Després, van aprendre a entrar al classroom (aquest procés no és fàcil, primer han de saber entrar amb el seu perfil al chromebook escrivint correctament el correu i la contrasenya amb el teclat, i després entrar a google i buscar la icona que toca); tot seguit, van poder conèixer què hi trobem al classroom, és a dir, on es troben les tasques, què pot haver-hi en aquestes tasques (vídeos, documents google…) i com s’han d’entregar.

Per acabar, els nens i nenes van conèixer la famosa web de liveworksheets realitzant una petita fitxa i van iniciar també una tasca que consistia en la realització d’una presentació, una feina una mica complicada ja que implica buscar diferents imatges, copiar-les, enganxar-les, moure-les…Però, tot i així, tots han demostrat ser bastant hàbils digitalment i se’ls hi ha donat força bé dur a terme el què se’ls demanava en tot moment.

A partir d’aquí, seguirem practicant amb el classroom al llarg del què ens queda de curs. Podeu veure algunes imatges tot seguit.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *