MISSIÓ ALBA: ATRAPA LA LLUM
Aquest curs tots els nois i noies de Cicle superior de Gaspar de Portolà hem començat “Missió Alba”, pels de 5è és nou i pels de 6è ja tenim certa experiència. Per nosaltres, els de 6è hem fet experiments totalment diferents dels que vam fer l’any passat. Recordem que Missió Alba és un laboratori que […]
MISSIÓ ALBA: ATRAPA LA LLUM Llegeix més »


