Recollida de taps. Gaspar amb la Laura.

Benvolgudes famílies,

donar-vos la més sincera de les felicitacions i el més profund agraïment per la vostra resposta respecte aquest projecte endegat ara fa un any. Fruit de la proposta d’acció a la comissió d’escola verda de l’escola, es va creure oportú tirar endavant amb ella per la seva doble vessant: encaixava perfectament en els objectius de les 3R de l’ecologia (Reduir, Reutilitzar i Reciclar) i tenia un component social extraordinari.

En els menys de nou mesos del curs passat vam recollit la quantitat d’aproximadament 270 Kg de taps!!! Ens en sentim molt cofois de la vostra inestimable col·laboració i, per aquest motiu, hem decidit continuar amb el projecte i consolidar-lo en el futur més pròxim.

També ens agradaria agrair la inestimable col·laboració de la Sra. Paquita (fins fa poc regentava la cafeteria Lo Talladet), que ens feia d’intermediària amb la persona que recull els taps i els porta al seu destí. Com que ja s’ha jubilat, ens ha passat el contacte i, a partir, d’aquest curs ens els recolliran directament en la pròpia escola. Ho farà en David, treballador de Seur, empresa que mitjançant la seva fundació porta endavant el projecte “Tapones para una nueva vida®”, amb el que ja han aconseguit ajudar més de 188 nens i nenes (una de les quals és la “nostra” Laura) i continuen fent-ho. Si voleu més informació al voltant del projecte ho podeu fer aquí.

Per acabar, comentar que aquest primer mes del curs hem recollit la gens menyspreable quantitat de 58 Kg de taps, cosa que ens empeny a agrair-vos l’esforç i demanar continuar en ell, pel bé del planeta i d’aquest nens i nenes que necessiten d’aquesta ajuda per al finançament dels seus tractaments mèdics i ortopèdics.

De tot cor, gràcies.