Bona castanyada!

Benvolgudes famílies,

La tarda de dilluns vam gaudir plenament d’una bona celebració de castanyada!

Vam iniciar agraint i repartint la xapa dels participants al concurs del “Què en saps dels astronautes”! Felicitar a tots i totes per les grans creacions les quals estaran exposades a la pàgina web i el hall d’exposició del GaspartSchool de l’escola.

Els nervis van arribar en saber qui van ser els guanyadors del Sweet potato Contest que les nostres estimades teachers van organitzar. La veritat que no va ser fàcil, n’hi havia de molt i molt treballats. Per aquest motiu van agrair a tothom la participació amb una fantàstica polsera de halloween, tot i que finalment només alguns van aconseguir les revistes o contes amb anglès que van obsequiar amb la col·laboració de la nostra fantàstica AFA.

L’esplai no es va voler perdre la festa, i ens van fer ballar a grans i petits sense parar. Saben fer-ho, però atenció! No estaven soles, ja que unes magnífiques castanyeres les van acompanyar i a més van ajudar a l’AFA a coure unes castanyes boníssimes!

Les famílies i docents de cicle superior ens van preparar una insuperable xocolata desfeta amb melindros. Molt agraïts de la vostra participació, perquè els diners recaptats aniran a subvencionar les sortides i colònies escolars de 5è i 6è.

Us deixem amb les fotografies i vídeos, feu clic sobre la imatge.