Setmana del conte EI 2024

Un any més hem gaudit d’una setmana diferent, la SETMANA DEL CONTE. Aprofitant la Diada de Sant Jordi hem tingut el plaer de tenir amb nosaltres pares, mares, padrines i amics i amigues voluntaris/es que ens han vingut a explicar contes a l’escola.

Donem les gràcies a tots ells i elles per la seva predisposició, ens han agradat molt. Us deixem un recull de fotografies de l’experiència.

Colònies a La Carral

Hem arribat molt cansats i cansades però contents i contentes! Hem estat dos dies en una casa de colònies amb un entorn ampli, amb  boscos  i absolutament primaveral:  La Carral al Solsonès.

Tot l’alumnat de l’escola hem gaudit de diferents tallers per cicles i organitzats per uns monitors/es molt animats: aventura dels follets, fem melmelada, enigmes, jocs, gimcanes, jocs de nit i, fins i tot alguns, discoteca!

Una manera divertida d’aprendre, d’estar en relació amb la natura i d’enfortir els lligams amb les amistats de classe i el professorat.

Cuidem l’hort!

Durant aquests dies l’alumnat d’Educació infantil ha estat cuidant molt bé l’hort de l’escola. Tan és així que ja han pogut collir algunes verdures. Quina il.lusió els fa!

Us deixem algunes fotografies de les hortelanes i els hortelans més petits de l’escola.

Els Músics de Bremen

El grup d’animació Xip Xap ha vingut a l’escola i ens ha amenitzat amb la representació del conte Els músics de Bremen. L’Imma, el Víctor i el Ritxi han compartit amb nosaltres la màgia de la música i dels titelles. Hem assaborit un espectacle divertit i amb molt contingut.

Us deixem unes fotografies, cliqueu!

Agraïm a l’Ajuntament de Golmés la seva iniciativa.

Diada de Sant Jordi

Els dracs poden ser bons, vegetarians… Les princeses poden ser valentes, esportistes… Els cavallers poden ser porucs, entremaliats… El que està clar és que la tradició continua: Avui llibres i roses per a tothom!

Durant aquest matí l’alumnat de 6è ha estat l’encarregat de vendre llibres i roses al pati de l’escola. Us deixem una mostra de fotografies fetes a primera hora on podeu veure l’èxit de l’activitat:

Teatre a I5 i a C.I

Avui a la tarda l’alumnat de I5 i de Cicle Inicial han assistit a una obra de teatre al gimnàs de l’escola.

Aquesta obra l’ha preparat alumnes de l’Institut La Serra de Mollerussa dins l’assignatura de Creació literària.

Acompanyats de la seva professora Anna Bosch, ens han fet passar una estona divertida amb una obra sobre la llegenda de Sant Jordi.

Agraïm molt la vostra visita.  Sempre que vulgueu venir sereu molt benvinguts.

A continuació podeu visionar algunes fotografies.