L’arbre de les actuacions

Aquest dimecres, 22 de desembre, vam sortir al pati per grups classe, a fer unes petites actuacions que vam estar preparant per celebrar el final de trimestre i l’arribada de les festes.

No hi hem pogut ser tots com hauríem volgut. Alguns van poder fer la seva actuació virtualment; i altres, per motius logístics, no van poder ensenyar-nos la seva presentació que durant els últims dies havien estat elaborant: escrivint els guions, preparant l’atrezzo, assajant i vivint amb moltes ganes els dies previs a la representació. No van faltar els aplaudiments que segur que us van arribar. Vosaltres, també hi sou en aquest arbre: al tronc, a la base, ja que n’éreu el fil conductor.

Moltes felicitats a tots i totes per la vostra participació i fer-ho tot tan bonic!

Salut i Bones Festes!

Caga Tió!

El passat 13 de desembre va aparèixer el Tió al pati d’infantil de l’escola!!!! Arribava la màgia del Nadal i estàvem molt contents! El vam entrar, li vam donar menjar, escalfor i, sobretot, molt amor cada dia.

Quan ja va tenir la panxa ben plena i les galtetes ben vermelletes… vam fer la tradicional cagada del Tió per cursos.

Podeu clicar a la imatge per veure’n les fotografies:

Donem les gràcies a la participació i col·laboració de l’AMPA.

Celebrating Christmas with Stefanie

This year we have enjoyed a lot the previous days of Christmas with our language assistant Stefanie.

She has explained us how American people celebrate these special days, their traditions, the typical food they eat and vocabulary related to Christmas.

We have also told her what we do these days, how we celebrate it and explain her our traditions like  “el tió”. If you want to see her and the students of 6th grade with our “tió” click on the following picture.

Merry Christmas and happy New Year!!

L’arpa amb Berta Puigdemasa

Aquest curs, com a celebració del dia internacional de la música, vàrem organitzar un taller sobre l’arpa a càrrec de Berta Puigdemasa que, amb el seu projecte La Música és de tots i totes!, ens va descobrir la màgia de l’arpa tot fent a l’alumnat protagonista.

L’arpa és un instrument que no es veu cada dia, l’alumnat es va quedar encisat per la seva música i per l’encant de la Berta. A més a més de gaudir, també van poder participar de l’activitat com a part activa del taller!

Us deixem unes fotografies com a mostra de l’activitat:

El cicle inicial anem al Teatre.

El dijous dia 25  l’alumnat de cicle inicial vam anar a Mollerussa a veure una actuació  “Contes amb valors” de Nopatiskos Teatre.

Ens va representar tres contes amb titelles relacionats amb valors, d’una manera senzilla, divertida i bonica ens va fer pensar en les nostres emocions.  Va ser un matí molt divertit  i ens ho vam passar molt bé.

Us deixem unes imatges  de la nostra sortida.

Feu clic damunt la imatge.

“Busquem formes geomètriques pel poble”

Les nenes i nens de Primer hem treballat algunes formes geomètriques i per saber si estem envoltats d’elles hem sortit pel poble a buscar-les. Ens hem adonat que estem envoltats de moltes formes geomètriques i… vam pensar, quina és la forma geomètrica que més es repeteix? Hem comprovat que és el rectangle.

Passejant i mirant hem trobat molts rectangles. Hem pensat que és la forma geomètrica més fàcil de dibuixar i… per això hi ha tants?

Us deixem aquest vídeo de la nostra experiència de recerca de formes geomètriques pel nostre poble.

Equip de redactores i redactors de primer

Exposició temporal LandArt

A l’escola hem estat treballant el LandArt a l’àrea d’educació artística visual i plàstica, un art efímer inspirat en els elements de la natura.
Hem investigat i conegut sobre aquesta tècnica, hem buscat i portat elements naturals del nostre entorn i hem fet les nostres creacions.
Ens ha agradat tant i ha quedat tan bonic que us ho hem volgut ensenyar. Per això el passat divendres de 12:00 a 15:00 vam exposar el nostre art al pati. Pel record ens queden doncs, les fotografies fetes!
Podeu veure’n clicant a la imatge: