No deixeu mai de somriure!

Amb el nostre millor somriure, us volem desitjar:

BONES FESTES!

Des de l’escola hem preparat aquest vídeo per concloure el primer trimestre. Tots hi hem posat moltes ganes i molt entusiasme, esperem que us agradi.

Sabem que seran unes festes diferents i sobretot molt nostàlgiques. Embolcalleu-vos de la màgia d’aquests dies, deixeu-vos emocionar i gaudiu. Aquí teniu el nostre desig (cliqueu per veure el vídeo):

Caga, caga, caga… o et donaré una garrotada!

Avui, últim dia d’escola del 2020, hem passat tots a fer cagar el tió!

Durant tota la setmana l’hem anat alimentant (mandarines, taronges, galetes, panís…) i l’hem tingut ben abrigadet i calentó a dins de l’escola. Avui l’hem tret a la pista, li hem cantat, li hem picat cops de bastó i un bonic obsequi ens ha cagat! Això deu ser perquè ens hem portat força bé! Doncs esperem que l’any vinent ens torni a visitar!

Ha estat un matí diferent i molt especial, hem compartit nervis, alegria i sobretot molta il.lusió… Podeu veure’n les fotos:

Decorem reciclant

Aquest any a l’escola aprofitant que teníem unes caixes de cartró hem decidit reutilitzar-les i convertir-les en un arbre de Nadal.
Per fer la decoració, els alumnes han utilitzat també materials de rebuig amb els quals han fet uns originals i bonics guarniments i han donat nova vida a materials de rebuig.
A l’escola aquest Nadal tindrem un arbre diferent!

Vamos a la moda!

¡Bienvenidos al taller de plástica y diseño de moda que hemos improvisado estas últimas semanas en clase de proyecto! La artista protagonista del taller a parte de nosotros, claro está, ha sido Sonia Delaunay. Una mujer decidida a crear desde distintas perspectivas, todas ellas interesantes: desde la pintura, pasando por el diseño de objetos, la decoración o la moda. Tenéis aquí enlazado un video sobre su vida y obra, esperamos que os guste.

Por cierto, nuestros modelos de camiseta decorada al estilo Delaunay no tienen desperdicio. Nos inspiramos enuno de sus cuadros y este ha sido el resultado.

Posem ritme al cicle superior!

Com que l’ambient nadalenc ja es respira per tot arreu, els nois i noies de cicle superior hem volgut començar a escalfar motors per aquests dies que vindran tot acompanyant amb ritme, una coneguda cançó d’aquesta època de l’any. Ho hem fet, ni més ni menys que amb gots. Sí, sí, amb gots! A veure si us animeu a picar-lo durant les vacances.

Productes de proximitat

El divendres 27 de novembre, els nens i nens de 4t vam visitar empreses del sector de l’alimentació del nostre poble. Vam ubicar-les en un plànol i vam entrevistar els seus responsables. Va ser molt interessant descobrir que al nostre poble hi ha producció de Km0 i vam prendre consciència que és molt important afavorir el consum responsable i de proximitat.

Cliqueu a la imatge per veure més fotos d’aquesta activitat.

Equip de redacció de 4t.

Projecte Escola Verda: Alimentació saludable i consum de proximitat.

Els nens i les nenes de 4t hem estat investigant aspectes relacionats amb l’alimentació saludable i el consum responsable. Hem après què són les DO(P) i les IGP i les hem situat en un mapa interactiu de Catalunya. També hem après a generar codis QR i a fer gràfiques amb les dades d’una enquesta. Ens ho hem passat molt bé fent aquestes activitats i hem arribat a la conclusió que és molt important cuidar-se i fer consum de proximitat.

En aquest Genially podeu veure un resum de les activitats que hem estat fent. Esperem que us agradi!

Equip de redacció de 4t.