FESTA DE PRIMAVERA

Ja podeu gaudir de l’espectacle de dansa que vam fer el dia de Carnestoltes i que cada any repetim per a totes les famílies. Enguany la pandèmia no ens permet reunir a tanta gent i, per tant, us l’hem de mostrar a través d’aquí. Teniu a la vostra disposició el vídeo de les danses i el conte sencer per poder-lo llegir en família per qui li vingui de gust. durant l’espectacle de dansa, en vam haver de fer una adaptació per poder fer una durada de l’espectacle apta per a tot l’alumnat. Aquesta història és obra de la Imma Cortina (mestra de l’escola ja feliçment jubilada i escriptora) i el Vídeo és obra de la Isabel Casanva. Per poder accedir al vídeo, heu rebut un correu electrònic amb la contrasenya.