EL LLUÍS I L’ALZINA DE QUEROL

Per què llegim?

• Llegir és un aliment del cap.
  • Per escalfar el cervell.
  • Perquè és divertit i els llibres ens expliquen coses.
  • És com si fóssim a dins del conte.
  • És com viure aventures.
  • Llegint aprens.
  • Els llibres diuen coses interessants .
  • ….

El dijous dia 11 de març els nens i nenes del cicle Inicial vam anar d’excursió a l’Alzina de Querol per resoldre tots els dubtes que teníem desprès d’haver llegit el llibre “El Lluís i l’Alzina de Querol”. La Clara Fons, l’autora del llibre, ens va explicar moltes coses sobre la història i sobre com les emocions hi juguen un paper molt important. També ens va explicar que és important escoltar-se a un mateix per saber com estàs i que de la natura en podem aprendre moltes coses!

Abans d’anar d’excursió la Mireia, la practicant de la classe de les Víbries, ens va preparar unes activitats que ens han ajudat a comprendre millor el conte i a parlar de la importància d’aprendre a llegir. El dijous va ser l’últim dia que la Mireia estava a l’escola i ens en vam acomiadar.  Moltes gràcies Mireia per la teva feina i per haver compartit bons moments a l’escola dels dracs!