Concert amb l’escola de la Concepció de Barcelona

Els nens i les nenes de Cicle Superior de l’escola estan de colònies a Barcelona. Entre moltes d’altres activitats, han anat a visitar l’escola de la Concepció  situada a l’Eixample Barceloní (podeu visitar la seva web AQUÍ). També tenen un projecte d’ensenyament musical per a tot el seu alumnat. Ja hi vam anar a les colònies el curs passat i, resultat d’aquella profitosa experiència, hi hem tornat.

En aquesta ocasió, però, hem aconseguit poder interpretar cançons plegats: ells tocant els instruments i nosaltres cantant. Quan vinguin a Fonollosa, ho farem a la inversa. Per tal que us en pugueu fer una idea, podeu veure un petit vídeo del moment en que assajàvem “La Habana” plegats:

A més a més, nosaltres els hem obsequiat amb una de les peces del nostre musical: Um pah pah. Encara li falta una mica de rodatge, però sona molt bé, oi?