Activitat a la BRU: La perruqueria de la Caputxeta

Aquest mes de novembre els alumnes de 2n hem fet una activitat súper interessant a la Biblioteca Roca Umbert. La Glòria ens ha ensenyat un munt de versions diferents del conte de la Caputxeta Vermella. N’hi ha que eren actuals però n’hi havia de força antigues. Després d’escoltar-la amb molta atenció (és una crac!) i fer-nos-hi participar hem dibuixat com ens imaginàvem el final d’una de les històries que ens ha explicat. L’activitat ens ha encantat i han sortit uns dibuixos preciosos. Moltes gràcies, Glòria!