Torcy: capítol 2

Hola a tothom! Ja portem uns dies convivint amb l’alumnat i els mestres de l’École Le Clos de la Ferme, al poble de Torcy.

I sabeu què? Doncs que aquí tots els dimecres del curs són festa, els nens i nenes no tenen escola i l’equip docent aprofita per fer reunions, formació… Hem estat a diferents classes, des d’I3 (el que aquí anomenen Maternelle) fins a 5è, que és l’últim curs de l’escola primària.

Hem vist com feien els racons amb els més petits, les matemàtiques i la història amb els mitjans i l’educació física amb els més grans. També hem celebrat un aniversari a I3 provant unes delicioses galetes que els alumnes havien cuinat. Hem pogut veure força diferències respecte a les nostres escoles però també algunes semblances.

Està sent una experiència molt enriquidora. Us deixem algunes fotos perquè conegueu l’escola des de dins.