CALA CANYELLES

CALA CANYELLES (Lloret de Mar) és la casa triada per anar amb els alumnes de 6è.

Fa molts anys que hi anem perquè la valoració sempre és molt positiva.

Pel curs, les dates en les quals aniran de colònies són: 22, 23 i 24 de maig del 2024.

En aquesta casa, les activitats estan centrades en els esports aquàtics. Les activitats concretes que farem son:

• Piscina: en arribar, es fa una avaluació del nivell de natació de l’alumnat.
  • Patins: activitat lúdica. En grups de quatre, passeig en patins enmig del mar.
  • Bateig d’immersió. Iniciació a la immersió a la piscina. Consta de dues parts: classe teòrica i exercicis de flotabilitat, i introducció al medi aquàtic.
  • Esquí nàutic. Hi ha una explicació teòrica i una pràctica amb la planxa al mar.
  • Esquí-bus. “Xurro o banana“. Flotador gegant amb capacitat per a vuit persones. Arrossegat per una barca, dona una volta ràpida per la cala
  • Piragua. Activitat realitzada amb caiacs de dues places. Consta d’una part teòrica i una altra part pràctica en que entrem al mar i gaudim de l’entorn de la cala.
  • Barca ràpida: passeig en grup pel litoral més pròxim a cala Canyelles, amb opció de banyar-se al mig del mar.

ESTONES LÚDIQUES

El club esportiu Cala Canyelles ofereix diverses activitats per gaudir de les estones d’esbarjo: tennis, piscina nocturna, rocòdrom… També compta amb una pista de gespa artificial on es pot jugar a bàsquet i futbol.

Us deixem un vídeo promocional sobre la casa i d’algunes de les activitats que fan.

Més endavant,  a finals d’abril o a principis de maig, s’organitzarà una reunió informativa  específica sobre les colònies on es donarà tota aquesta informació, es presentaran els/les mestres que els acompanyen, s’explicarà el que necessiten portar i les famílies podreu resoldre els dubtes que tingueu.

VÍDEO COLÒNIES 6è_ CURS 21-22