Utilitzant les eines del GSuite

Seguim utilitzant les diferents eines que ens ofereix el GSuite de l’escola. Recordem que cada alumne té un compte Google amb tots els serveis disponibles.

Avui han entrat a la seva Classroom i han fet un escrit utilizant el Google Documents. Ells tenen la seva carpeta al Drive i quan acaben el document li envien al mestre. El mestre quan el rep, corregeix el text i li torna a enviar a l’alumne amb les correccions.

Si està tot bé l’alumne rebrà una qualificació però si es precís, ho repassarà, solucionarà els errors i li tornarà a enviar al mestre.