L’ escola participa al projecte piEFcitos

Què és piEfcitos?

piEFcitos és un projecte on escoles de diferents comunitats autònomes d’Espanya, units en la tasca de fomentar hàbits de vida saludables, volem promoure un estil de vida més sa, actiu i sostenible, per així fer que aquests perdurin en el temps i siguin canvis significatius.

Qui participa?

Tota la comunitat educativa (alumnes, famílies i professorat)

L’objectiu és aconseguir kilòmetres mitjançant la pràctica de:

1. Activitat física en temps de lleure.

2. L’hàbit lector.

3. Vetllar pel medi ambient, reciclant.

4. Esmorzars saludables.

A mesura que s’aconsegueixen els kilòmetres visitarem altres províncies, escoles, alumnes i tradicions. A més, de sorpreses inesperades…

És un projecte ideat per Carlos Chamorro per unir mestres, famílies i alumnes de totes les comunitats.