Finalistes del Certamen de lectura en veu alta.

Aquest dijous i divendres ha tingut lloc la selecció dels alumnes representants de la nostra escola pels quarts de final del Certamen de lectura en veu alta que es durà a terme el dimecres, 25 de març de 2020 a 10 h al teatre de Blanes.

Els semifinalistes no ho han posat gens fàcil al jurat, ja que tots s’hi han esforçat de valent i han dut a terme una lectura acurada, amb bona dicció i ritme. Els felicitem a tots!!

Finalment els representants i reserves de la nostra escola seran els següents per a cada categoria:

Grumets vermells- Amaia i Yandira.
Grumets verds- Hiba i Adrián
Timoners -Sara

La resta de semifinalistes els acompanyaran per donar suport i poder gaudir d’aquesta activitat.