FESTA “A BLANES TOTS FEM RCP”:

A Blanes hi ha distribuïts 14 desfibril·ladors externs automàtics (DEA) fixos, però això no és suficient per salvar vides. Cal saber on són i utilitzar-los en cas de necessitat. Aprofitant la celebració del Dia Europeu de la Conscienciació de l’Aturada Cardíaca i l’RCP, el 16 d’octubre, l’Associació RCP a l’Escola fa una jornada lúdica per a grans i petits on es fa difusió dels punts d’accés públic als DEA de la població, al mateix temps que es presenten aquests aparells i s’explica el seu funcionament.

Es vol crear consciència de territori cardioprotegit amb el missatge “TOTS PODEM SALVAR VIDES AMB LES NOSTRES MANS SI SABEM COM”  i així despertar la curiositat i l’interès per aprendre RCP.

JUNTS ENS PROTEGIM ENTRE TOTS!!!