CICLE INICIAL -TREBALLEM DES DE CASA AMB EL PORTAFOLI DE CLASSDOJO

Bon dijous 19 de març. Des de l’escola seguim treballant perquè als nens els sigui més fàcil anar repassant els continguts acadèmics des de casa. A partir d’ara, rebreu les tasques també a la sessió estudiants del Classdojo. Com ho farem?

1-Obrireu l’app Classdojo (mòbil/tauleta) o lloc web: dojo.me.

2-Us sortiran diferents opcions: Docent, pares o estudiant. Triareu sessió estudiant .

3- Trieu introdueix el teu codi de text de classe (És un triangle blau amb les lletres ABC). El codi de la nostra classe és: ONE YCM (ALUMNES DE PRIMER) I  WVA PAQ (ALUMNES DE SEGON).

4- Trobareu tots els noms dels infants de la classe dels elefants (1r) o  dels  tigres i gossos (2n). Trieu el vostre.

5- Allí trobareu les feinetes que s´han de fer, podeu fer-les directament des del dispositiu que estigueu utilitzant. Quan acabeu poseu retornar/enviar, arribaran a les tutores  i les podran corregir.
Per a contactar amb els mestres com a pares o qualsevol dubte que tingueu utilitzeu la sessió pare i envieu missatges privats.
Moltes gràcies per la vostra col·laboració.