Activitats Castanyada

Benvolguts/des pares i mares,

Us informem que el proper dimarts 31 d’octubre celebrarem a l’escola la festa de la Castanyada. Durant aquest dia farem tot un seguit d’activitats que us volem explicar.

ACTIVITATS PREVISTES

Activitats pels alumnes ( de 9 a 12,30 i de 15 a 16,30h)

• Tallers de cuina i manualitats, realització de diferents activitats relacionades amb la preparació de postres i treballs manuals.
  • Elaboració de receptes
  • Presentació del material elaborat durant tota la setmana
  • Mengem castanyes
  • Jocs populars i tradicionals

Activitats pels pares ( de 12,20 a 12,35h)

• Visita al hall de l’escola per veure tot el material elaborat pels alumnes de l’escola amb motiu de la festa de la castanyada i Halloween.

Volem agrair la participació i col·laboració de la nostra A.M.P.A., que compra i torra les castanyes que tots plegats menjarem. GRÀCIES!

Important!
La porta de l’escola s’obrirà a totes les famílies a les 12,20. Les famílies d’alumnes d’educació   infantil podran anar a recollir els nens i després anar al hall a veure l’exposició. Les famílies d’alumnes de cicle inicial, recolliran als nens a l’entrada i després podran anar al hall per veure l’exposició.
Atentament,

El Claustre de mestres