La classe de tercer

La classe de 3r

A la classe de tercer hi ha set nenes i quatre nens. Aquests alumnes s’encarreguen de fer: el temps, la data, portes i finestres, assistència per tal de promoure l’autonomia. També hi ha una pissarra digital, on es treballa amb activitats digitals i interactives. A més, també es pot llegir llibres. A la classe, tenim jocs de taula de llengües i de matemàtiques i que juguem una vegada hem acabat les feinetes de classe. Tenim un horari per saber quina àrea hem de fer feina. Els alumnes de tercer han creat unes normes per tal que la classe mantingui una dinàmica positiva i evitar conflictes. M’agrada molt la classe de tercer perquè és molt gran i tenim molt bones vistes i tenim un mestre molt divertit.

Iker i Charlotte