El patí de l’escola

El pati de l’escola

A l’escola tenim un pati que quan sortim a jugar el dividim en quatre parts: infantil, cicle inicial, cicle mitjà i cicle superior. A la pista superior hi surten els alumnes de 1r, 2n, 3r, 4t, 5è i 6è.

En aquest pati el dividim en dues parts, la part de la font i la de ping-pong. A la part de la font com no toca gaire el sol, fa més fred. A la part de ping-pong és el contrari, toca més el sol i tenim un espai més de joc, el camí de sorra.

Sota del pati està la part dels petits que és com un mini parc perquè tenen un castell amb dos tobogans i també tenen un espai amb sorra. Els petits com tenen molt espai els professors vam posar una cuineta petita i també una caseta feta de cistelles negres reciclades.

Àngela i Dylan, alumnes de 4rt