SORTIDA ALUMNAT DE LONDRES!

Web/insta UK 1/6 de Mari Rafart

Bona dia famílies,
El dijous 1 de juny, l’alumnat de cinquè va finalitzar el projecte Mystery Classroom.
Com a cloenda d’aquest projecte educatiu, i amb caràcter innovador, l’escola va organitzar una sortida local amb la visita especial dels alumnes procedents de Londres (Colham Manor Primary School). Es valora molt positivament aquesta activitat, ja que els infants han gaudit moltíssim d’aquesta jornada d’immersió lingüística i han pogut millor la seva comunicació i expressió oral en anglès des de l’aprenentatge més vivencial i significatiu.
Moltes gràcies per la vostra atenció!