Trobades de delegats i delegades

Les trobades de delegades i delegats de TOTES les aules de Primària juntament amb l’Equip Directiu del centre, sempre són màgiques! 💡

Propostes, idees, converses… i sobretot, participació! 💡

El divendres vam donar la benvinguda a les delegades i delegats de 1r!

Sortida Delta del Llobregat

Dimarts, els alumnes de 3r van anar d’excursió al Delta del Llobregat per observar un paisatge natural protegit. Van gaudir del seu entorn, la natura i la fauna diversa.

Teatre en anglès

Doble sessió de teatre en anglès a l’Espai d’Arts Escèniques d’Alella:

• 1a sessió pels més grans de l’escola (5è i 6è) amb l’obra ” Treasure Island”
  • 2a sessió per 1r i 2n amb l’obra “Wanda the witch”

Projecte Hypatia!

L’alumnat de 5è ha gaudit de l’experiència que ens ha explicat la Laia Ribas, integrant del projecte Hypatia. Hem après sobre la simulació de les condicions a Mart que han realitzat a Utah (EUA). Esperem generar a les següents generacions (i, en especial a les nenes) vocacions relacionades amb l’STEAM.

Aquesta activitat ha estat duta a terme amb la col·laboració de l’AFA.

Més Carnestoltes!

Ja s’ha acabat la gran setmana de Carnaval a l’escola! Hem gaudit cada dia amb la rebuda instrumental i l’alegria dels alumnes de 5è. amb els i les conselleres d’en Carnestoltes (l’alumnat de 6è) que van fer el pregó i van vetllar perquè féssim les malifetes que se’ns demanaven…I, per finalitzar, una gran festa i l’acomiadament de la Reina Carnestoltes!

Dijous Gras!

Continuem amb la festa! No podia faltar el Dijous Gras!”

Amb un bon esmorzar de pa amb tomàquet ben acompanyat, total l’escola ho hem celebrat!

Setmana de la Dona i la Nena en la Ciència

Alumnes de 6è 💡 Dins de la setmana de “La Dona i la Nena en la Ciència”, han celebrat per 3r any les #100tífiques amb la Susanna Fraguas.

Han tingut la sort de poder manipular plenàries i mosques!

Activitats de Carnaval

INFANTIL 💡 Els infants d’i4 han fet activitats de Carnaval. S’ho han passat molt bé i han fet molta gresca!

Racons de llengua

PRIMER 💡  Fem racons de Llengua i aprenem mentre ens divertim. Als racons, a més d’escriure, escoltar i entendre, treballem l’autonomia.

Dia escolar de la NO VIOLÈNCIA I LA PAU

Hem celebrat el DIA ESCOLAR DE LA PAU I LA NO VIOLÈNCIA.

Una representació de més de 300 alumnes de tots el centres educatius d’Alella, han fet un clam a favor de la PAU i han exigit que s’aturin totes les guerres.

Ha estat un acte emocionant on s’ha construït un mosaic reclamant la PAU.

ENTRE TOT@S HO ACONSEGUIREM!

Taller de Kapla

Els alumnes de 1r cicle han pogut gaudir d’un taller de Kapla. Treball en equip, concentració i diversió. Mireu quines construccions tan maques han sortit!

Activitat de rugbi a Educació Física

La setmana passada, els alumnes de 3r de Primària van poder aprendre a jugar i a conèixer les normes del rugbi amb l’ajuda d’en Javi i en Víctor (pares de l’escola i jugadors del club rugby d’Alella).

Pessebre 2023

Mireu quin pessebre han fet tots els alumnes de l’Escola Fabra! A cada edifici hi ha enganxat un codi QR que us servirà per saber de quin edifici es tracta. Podeu venir a visitar el pessebre a l’hora de la sortida de l’alumnat.

Tutorització 3r i 5è

3r i 5è ja han realitzat les dinàmiques de descoberta dels seus tutors i tutoritzats TEI (Tutoria Entre Iguals). Dies abans han rebut la formació per descobrir la importància de ser actius amb l’acompanyament a companys i companyes i construir entre tots i totes una escola lliure de violències.

El Fabra està de Festa Major

Per tal de presentar el lema guanyador de l’Eix Transversal i conèixer els noms de les classes, tot l’alumnat de l’escola hem fet una petita Festa Major tradicional catalana amb xocolata i melindros.