Història

L’Escola Fabra compta amb una llarga història i tradició dins el municipi d’Alella. En el seu origen estava ubicada a “l’edifici del poble” i va ser un donatiu del Marquès d’Alella. Inaugurada l’any 1935, en plena República, sempre ha estat un referent en l’àmbit local. Durant molts anys, per poder assolir la demanda d’escolaritat, el centre ha hagut de distribuir-se en tres edificis, un d’ells, “l’edifici del poble”, bastant allunyat dels altres dos.

L’any 2010 es va iniciar el procés d’ampliació als edificis situats a l’avinguda del Bosquet.

Després de més d’un curs escolar d’obres vam poder ubicar-nos totes les etapes i cicles al mateix espai, dividits en dos edificis (un per Infantil i l’altre per Primària). Cal esmentar que, paral·lelament, es va crear l’escola La Serreta, i el nostre centre va passar a tenir, en la majoria dels nivells, dues línies en comptes de tres. Actualment, existeixen dues línies en tots els cursos, tant a Infantil com a Primària.

Inauguració Escola Fabra. 7 de gener de 1935