APRENEM JUNTS

Volem tenir un espai al nostre web on poder compartir amb tots els membres de la comunitat educativa, recursos, articles i informacions que considerem d’interès per educar els infants. Així doncs, en aquesta pàgina us anirem penjant material divers amb aquesta finalitat.
Aquest blog ha estat fet per la Nati Bergadà. És mestra d’educació especial per la Universitat de Vic (UVic) i Llicenciada en Psicopedagogia per la Universitat Oberta de Catalunya (UOC). Màster en innovació educativa en l’especialitat de ciències per la UVic (Innovació en Didàctiques Específiques). Segur que hi trobeu informació molt interessant.
Recomanem veure el següent programa, segons el vostre criteri com a famílies, amb l’alumnat de 6è. Cal acompanyar-los com adults i poder respondre a les seves preguntes.
Aquí podeu llegir un article interessant sobre l’ús de les pantalles escrit per la docent i escriptora Laura Ramon. La tecnologia forma part del nostre entorn i allunyar-ne els menors és quelcom difícil. No obstant això, més que preocupar-nos pel temps que hi estan exposats, hem de vetllar perquè realment diversifiquin les seves activitats de manera que aquestes no només es limitin a les pantalles.

Aquest espai ofereix eines amb la voluntat de facilitar la participació de les famílies en la vida escolar dels fills i filles i guiar-les en l’acompanyament de la seva educació, i promoure’n, com a conseqüència, l’èxit educatiu. Hi trobareu una diversitat de temàtiques d’interès educatiu, vinculades a orientacions, recomanacions, enquestes de coneixement i formacions, a fi que famílies i escola sumin en la tasca compartida de l’educació dels infants i joves.