CASTANYADA 2021

Avui 29 d’octubre hem celebrat la Castanyada en companyia de totes les famílies que han pogut assistir-hi. A més, enguany hem aprofitat per fer una breu presentació del projecte transversal d’escola dedicat al CANVI CLIMÀTIC.

Els alumnes més petits ens han mostrat unes danses i algun poema que han estat preparant per treballar aquesta festa tradicional.

Els més grans ens han anat presentant els temes triats relacionats amb el canvi climàtic que treballaran durant el curs.

Com no podia ser d’una altra manera, ens ha acompanyat en PEMPI i hem gaudit de la visita de la castanyera que ha repartit castanyes torrades pels voluntaris i voluntàries de l’AMPA.

També hem pogut acostar-nos a la parada solidària de sisè on han venut les seves producciones del taller Artistes Emprenedors. Els diners recollits aniran destinats al Cros Solidari d’aquest curs.

A partir de les 16.20h, la festa ha continuat amb la paradeta organitzada per  l’AMPA.

Aquí us deixem un petit recull d’imatges de com ha anat la trobada.

BONA CASTANYADA A TOTHOM!

Clica AQUÍ per veure les imatges de la castanyada

VÍDEOS DE LA CASTANYADA 2021

INICI CASTANYADA