INICI CURS 2021-22

TRET DE SORTIDA AL CURS 21-22!!!

Avui fa una setmana que ha començat l’escola. Aquests primers dies han estat plens d’emocions: una mica de nervis, alegria pel retrobament amb els company@s, sorpresa de conèixer la nova aula i en alguns casos el nou tutor/a… i alguna… Llegeix més»

Últim dia d’escola curs 20/21

Us fem arribar les fotos de l´últim dia dels infants a l’escola. Hem fet el comiat intern de 6è i hem desitjat sort a aquells alumnes que canvien d’escola. Hem fet un especial aplaudiment i agraïment a la Carme, que canvia també d’escola, i a… Llegeix més»

XERRADA DE COEDUCACIÓ

El passat 9 de juny es va fer una xerrada on-line amb la Itsasne Gaubeca de l’associació Gogara.
Es va dur a terme un taller de coeducació amb els infants de 2n i una xerrada per a les famílies d’educació infantil i cicle inicial. Aquí en… Llegeix més»

Pancartes XII Cros Solidari

Aquest any hem caminat per la distonia mioclònica, i com sempre heu sigut mooolt solidaris i solidàries, però… batent un súper rècord, aquest any hem recaptat 1.203’27 euros!!!!
Moltes gràcies a tota la comunitat educativa! Sou molt grans!!

XERRADA “CONVIURE EN EL MÓN DIGITAL”

El passat dilluns 17 de maig les famílies de cicle mitjà i cicle superior de l’escola, van poder gaudir de la xerrada CONVIURE EN EL MÓN DIGITAL, en la qual van poder reflexionar sobre l’ús que els infants fan de les pantalles. Aquesta xerrada anava… Llegeix més»