🎉🎉Festa Major als Pinetons!🎉🎉

Aquesta setmana de Carnestoltes, estem de Festa Major a l’escola Els Pinetons en motiu de la setmana del Projecte Transversal de Centre, on treballem les festes tradicionals.
Al llarg de la setmana hem tingut diferents col·laboracions: Gegants i Capgrossos, Ball de Cintes, Pastorets, Ball de Gitanes,… Llegeix més»

Els infants de Pinetons

Us presentem la següent infografia, elaborada a partir d’un treball de reflexió de l’equip docent. Es tracta d’una imatge que complementa el nostre Projecte Educatiu de Centre i que recull els “ingredients” necessaris per acompanyar els infants a créixer i desenvolupar-se com a persones. Alhora… Llegeix més»

Feliç Castanyada a tothom!

Avui 31 d’octubre hem celebrat la Castanyada en companyia de totes les famílies que han pogut assistir-hi.
Els alumnes d’I3 fins a 5è de Primària ens han mostrat unes danses que han estat preparant per treballar aquesta festa tradicional.
Els més grans, els de 6è, disfressats de… Llegeix més»