INICI CURS 2021-22

TRET DE SORTIDA AL CURS 21-22!!!

Avui fa una setmana que ha començat l’escola. Aquests primers dies han estat plens d’emocions: una mica de nervis, alegria pel retrobament amb els company@s, sorpresa de conèixer la nova aula i en alguns casos el nou tutor/a… i alguna llagrimeta a les classes dels més petitons, no sempre és fàcil acomiadar-se de la família!

Poc a poc tots els infants s’aniran fent seu l’espai de l’escola. Tots els qui hi treballem ens esforçarem perquè ells se sentin com a casa i siguin els protagonistes de l’aventura d’APRENDRE I FER-SE GRANS.

BON CURS A TOTHOM!