AFA Els Pinetons

L’AFA és l’associació de famílies d’alumnes. És una entitat sense afany de lucre que té com a objectiu principal contribuir a la millora de la qualitat de l’ensenyament que reben els infants.
El seu funcionament es basa en el diàleg i en la col·laboració amb els diferents sectors de la comunitat educativa.

Gestiona i/o col·labora en el menjador escolar, activitats extraescolars, atenció matinal, la socialització de tots els llibres, festes populars, mancança de recursos de l’escola, etc.

L’AFA està oberta a totes les famílies sempre que ho necessiteu, adreçant-vos al despatx de l’AFA, al correu electrònic info@afaescolaelspinetons.cat, i a les reunions que es fan un cop al mes. Les convocatòries de les reunions s’anuncien als plafons informatius de les portes d’entrada de l’Escola i al facebook de l’associació.  També s’envien per correu electrònic i per whatsapp. (656 552 340)

HORARI DEL DESPATX:

L’horari d’atenció a les famílies és de dilluns i dijous: de 16.00 a 17.00h.

Per a qualsevol consulta també us podeu adreçar al correu general de l’AFA: info@afaescolaelspinetons.cat

Si no reps les comunicacions de l’AFA pots adreçar-te al correu: comunicacioafapinetons@gmail.com

I per temes relacionats amb les activitats extraescolars us podeu adreçar a: extraescolars@afaescolaelspinetons.cat

CONTACTE