XI è Cros solidari

El dimarts 17 de desembre hem celebrat l’XI Cros de l’Escola Els Pinetons. El Cros és una cursa solidària on posem en joc el valor de l’esforç, l’esperit de superació i la pràctica regular de l’activitat física.

Gràcies a les ganes i la il·lusió dels nostres alumnes, des dels més petits als més grans, han participat en aquesta jornada esportiva, amb l’objectiu de passar una bona estona plegats, gaudint d’una activitat física com aquesta, per L’Obra Social Infància de L’Hospital de Sant Joan de Déu, que treballa per investigar la Diabetis Infantil (malaltia que pateixen alguns infants de l’escola), millorar els protocols mèdics relatius al tractament i recolzar a les famílies afectades.

Durant la setmana prèvia al Cros, hem treballat la Diabetis a l’aula per tal de conèixer més sobre el tema i sensibilitzar als alumnes

La  cursa ha estat un èxit total, on s’ha viscut un ambient de participació, esforç, companyerisme i diversió.

La gran col·laboració dels alumnes de 6è en la seva organització, ha estat clau per l’èxit d’aquest esdeveniment.

Gràcies família Pinetons!!